Bijna tijd voor nieuwe vlaggetjes - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van MargotStraathof - WaarBenJij.nu Bijna tijd voor nieuwe vlaggetjes - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van MargotStraathof - WaarBenJij.nu

Bijna tijd voor nieuwe vlaggetjes

Door: Margot

23 Juni 2014 | Nederland, Utrecht

Boven mijn bureau hangt een kaart met vlaggetjes op de plekken waar ik ben geweest. Zuidoost-Azië is bijna helemaal gevuld, maar Indonesië en Maleisië zijn nog angstvallig leeg. Tijd om daar eens verandering in te brengen. Over vier dagen is het zo ver en vertrekken Fenne en ik naar Jakarta. De laatste tentamens zijn gemaakt, de laatste resultaten zijn nog niet binnen (dankjewel Ernst en Bram), maar aangezien ik tijdens de herkansingen al op een strandje lig is er ook helemaal niks meer aan te doen.
Zoals jullie van me gewend zijn zal ik ook van deze reis weer tot in detail verslag doen voor iedereen die deze zomer niet naar Indonesië, Thailand en Maleisië gaat. Volgens mij is dat iedereen, behalve Fenne, Astrid en ik. You're welcome. Dus pak die warmtelamp erbij, maak jezelf een lekkere cocktail, zoek een screensaver van een palmboom en waan jezelf in tropische oorden. Gaan wij hetzelfde doen. Maar dan echt.